luni, 10 martie 2008

Interviu cu Florin Macavei

– Sunteţi mulţumit de ce a fost în tur?
– Îmi pare rău că am pierdut acasă nouă puncte. Cu aceste puncte, acum ne-ar fi fost mult mai uşor. Lipsa de experienţă şi faptul că n-am reuşit să înscriem din multele ocazii avute... Pot să mă declar mulţumit, având în vedere că e vorba de o echipă practic nouă, cu un antrenor nou.
– Cum aţi reuşit să-l aduceţi pe Drăghici?
– L-am convins că la Covaci se doreşte performanţă, că vrem să promovăm. Am convins şi conducerea UMT-ului să ni-l vândă.
– Obiectivul rămâne promovarea?
– Obiectivul e să facem performanţă. Asta înseamnă automat să fim cât mai sus clasaţi, adică să promovăm. Acum n-o să fie nici o problemă dacă nu reuşim, o vom lua de la capăt.
– Se va muta echipa din vară la Covaci?
– În proporţie de 80%. Să vedem cu accesul la stadion. Poate reuşim să implicăm şi organele locale. Degeaba am făcut un diamant în mijlocul deşertului. Dacă se va rezolva şi accesul, e clar că vom juca acolo.

Niciun comentariu: